16 Şubat 2012

Buruş buruş insanlar :)

Bugünlerde kulağımda bir şarkı.
  
  Sen arada sırada uğra bana 
  Hovardayım diye kıyma bana 
  Fikri firardayım uyma bana 
  Oyuna gelme aman ama..

Beni nasıl neşelendiriyor ya. Hiç bir erkeğin hissettirmediği o heyecanı hissediyorum. Böyle tuhaf bir duygu.
..Yine de aşk boyun eğmez yasaklarda. Aa ciğerim söyle neyleyeyim ?
Evet ciğerimin içi söylesene neyleyeyim? Biri bir şey söylesin de halimi çare mi bileyim. Olmuyor böyle. Sen benim kahramanım değilsin artık. Bunu görebiliyorum. Sevdiğim adam değilsin. Daha doğrusu kimse benim hayalimdeki  kahramana benzemiyor. Kimseye bakınca ben bununla ileriye giderim diyemiyorum. Kimseyle delilik yapabileceğimi düşünemiyorum.
..Hüküm giymiş hayaller. Görünmez uzaklarda. Günah bunun neresinde ?
Hayallerime hüküm giydirdim ve infazlarını yapıyorum tek tek. İdam sehpasına çıkarıyorum. Son isteklerini soruyorum. Ve nedense bir şans daha diyorlar. Ama hayır diyorum öleceksiniz ! Sonra.. Sonra ne oluyor biliyor musunuz ? Vuruyorum sehpaya. Çırpınarak , acı çekerek geberiyorlar. Ama diyorum yetmez bu. Bu  cinayet olmaz. Bu basit bir ölüm olur. Bu acımı dindirmez. İçim, içim rahat etmez. Nefes alamam. Parçalara ayırmam lazım. Kafasını koparıp. Gözlerini oymam lazım ki her bakışında nasıl öldüğümü anlasın. Sonra o dudaklarını dişlerimin arasında çiğnemem lazım ki anlasın o dudaklarından çıkan her kelime beni zehirliyordu. Sonra şey sonra kalbini onu parçalamalıyım. Tırnaklarımı geçirmeliyim. Geçirmeliyim ki kalbi benimkine benzesin. Sonra bide o beyni var. Onun o kıvrımlarını.. Küfür yok hayır küfür etmek yok. O sadece seni üzdü.
Şarkı beni nerelere getirdi gördünüz mü ? Canileştim birden.
..Sarıldık tuzaklarda..
Sakinleştim. Sadece hayalimde ki kahramanı bulamıyorum.
Kahraman sandıklarım sadece çizgi karakterler. Çok üzücü değil mi? 

Uykusuzluk gözlerimden akmıyor artık. 
Uykusuzluk bedenimi kapsıyor. Üzgünüm beni ele geçiriyor.
Yatıyorum. Ve dileğimdir ki ; Hayatımıza bir kahraman girer. Ve umarım hayatınızda olan kahramanları kaybetmezsiniz.

Benden tüm kahraman arkadaşlarıma gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder